Folk...

Precis kommit hem efter ha varite ute och farit runt. Köpt en alco check så att jag har lite humm om jag får köra eller inte , kommer att behövas nu i sommar utan tvekan. Köpte lite annat skit också, ni får klara er utan en "dagens outfit" bild. För vem bryr sig egentligen.

Insett idag också att jag ogillar folk lite mer än jag trodde.
I trafiken kör dom långsamt, är livrädda vid korsningar och rondeller. Dom vägrar släppa fram folk i köer vid korsningar eller i en rondell, även om dom själva inte kan köra fram mer än 2m eller krypa fram i 5km/h så dom ändå inte förlorar något på att visa lite jävla vänlighet.
Gamla människor förstår jag inte varför dom får ha kvar körkortet , har ingen koll vart dom är, hur dom kör eller hur stor eller liten bil dom har, helt jävla lost.
Folk går sakta, helst utbrett så man inte kan komma förbi, människor med barnvagnar eler resväskor dom drar på tror oftast att dom äger hela stället. Barnvagnsmänniskor är värst där, dom är så jävla stolta över att dom har unge att dom tror dom äger hela gångvägen eller centrumet, ingen får komma förbi.

Jag är gud, varför förstår inte folk det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0